Hiljutised juhtumid
Hiljutised juhtumid annavad ülevaate viimastest sündmustest ja olulistest juhtumitest, mis puudutavad meie tegevust. Oleme kogunud mitmeid lugusid juhtumitest, mis annavad aimu meie tegevuse ulatusest ning kuidas oleme klientidele abi pakkunud.
22.10.23 | Koduandur tuvastas abitus seisundis KLIENDI
Veidi peale lõunat sai Viking Security kliendi liikumatuse häire. Naisterahvaga ei õnnestunud telefoni teel kontakti saada. Seejärel võeti ühendust kontaktisikuga, kes läks kohale liikumatuse põhjust selgitama. Selgus, et välisuks oli lukus ning võti seespool ees. Toast oli kuulda rääkimist ja häälitsemist. Kliendi kontaktisik kutsus appi Vikingi patrullmeeskonna. Ust võtmega avada ikkagi ei õnnestunud. Kohale kutsutud päästetöötajad ronisid redeliga kolmandale korrusele ja avasid ukse seestpoolt. Abitu naisterahvas oli toas pikali maas. Kohale tuli kiirabibrigaad, kes viis kliendi haiglasse.
20.10.23 | hooldustöötaja aitas öösel kukkunud naisterahvast
Juhtum Jõgeval: Koduanduri infosüsteem saatis hooldustöötajale teavituse hommikul kell 8:30 kliendi liikumatusest. Hooldustöötaja läks koheselt klienti külastama. Kohal selgus, et klient lamab põrandal ning räägib vaevaliselt. Selgus, et inimene oli kukkunud ning ei saanud enam iseseisvalt püsti. Hooldustöötaja kutsus kiirabi, kes viis inimese haiglasse. Kliendile tehti analüüsid ning saadeti kodusele järelvalvele tagasi.
05.09.23 | VALVEKESKUSE TÖÖTAJA AITAS RATASTOOLIS ABIVAJAVAT KLIENTI
Õhtul kell 21.30 helistas Viking Security valvekeskusesse klient, teatades, et ta on ratastoolis väga ebamugavas asendis ning vajab kiiret abi. Valvekeskuse töötaja jõudis kliendini 10 minutiga ning avastas, et isik oli ratastoolilt peaaegu maha libisenud ning ei suutnud end ise üles aidata. Valvekeskuse töötaja toetas klienti ning aitas ta kohe istuma. Edasist abi ei olnud vaja ning olukord lahendati kella 21.50-ks. Klient oli valvemeeskonnale tänulik kiire reageerimise ja abistamise eest.
04.08.23 | Häireteade viis kiire sekkumiseni: Viking Security aitas kukkunud mehe püsti
Viking Security valvekeskus sai häireteate, mille peale valvekeskuse töötaja proovis abivajajale helistada. Klient toru vastu ei võtnud ning abivajava mehe juurde läks kaks patrulli. Selgus, et 66-aastane meesterahvas oli kukkunud nii, et püsti enam ei saanud. Viking Security töötjad aitasid mehe püsti ning saatsid ta voodisse. Muud abi meesterahvas ei vajanud.
03.08.23 | Koduandur päästis eaka proua elu: Türi valla sotsiaalhooldaja kiire tegutsemine
Türi valla sotsiaalhooldaja sai SMS-teate, et Koduandur tuvastas eaka kliendi liikumatuse. Sotsiaalhooldaja proovis eakale helistada, kuid keegi ei võtnud telefoni vastu ega avanud ust. Olles infosüsteemist näinud, et eaka liikumismuster ei ole tavapärane, kutsuti appi päästeamet. Päästjad ronisid läbi rõdude viiendale korrusele ja pääsesid korterisse sisse. Selgus, et eakas proua oli kukkunud ning ei suutnud ise püsti tõusta. Kukkunud proua aidati püsti ning viidi EMO-sse.
22.07.23 | Mare ei vastanud telefonile
Viking Security meeskond sai Lasnamäel elava Mare kohta liikumatuse teate. Viking Security töötaja võttis ühendust sotsiaaltöötajaga, kes oli märgitud Mare kontaktisikuks. Sotsiaaltöötaja soovitas Maret kontrollima minna, sest pensionäri mobiiltelefon oli välja lülitatud. Kohale jõudnud Viking Security töötaja aitas Marel mobiiltelefoni laadima seada. Marega oli kõik hästi ning Viking Security töötaja külastus tekitas hooldustöötajas kindlustunde, et kliendiga on kõik korras.
17.07.23 | Hooldaja tähelepanek avastas põrandale kukkunud kliendi
Koduandur saatis sotsiaalhooldajale hommikul teate, et kliendi kodus puudub liikumine. Sotsiaalhooldaja vaatas läbi mobiilirakenduse Koduanduri infosüsteemist, et kliendi viimane liikumine oli toimunud öösel. Hooldaja püüdis kliendiga ühendust saada, kuid see ebaõnnestus. Seepeale otsustas sotsiaalhooldaja isikut korterisse kontrollima minna, kuid korteri uks oli seestpoolt lukus. Päästeameti kaasabil õnnestus uks avada ning päästetöötajad leidsid kliendi põrandalt kukkununa. Klient oli abi eest tänulik ning ta suunati haiglasse. Sotsiaalhooldaja oli Koduandurile väga tänulik, sest ilma teavituse ning monitoorimisvõimaluseta oleks klient veetnud põrandal ilma abita oluliselt pikema aja. Hooldaja lisas, et Koduandur päästis teda ootamatusest ning sellega kaasnevast stressist.
15.07.23 | Viking Security ekipaaž päästis WC-sse kinnijäänud mehe
15. juuli õhtul sai Viking Security liikumatuse häire. Isik ei võtnud toru vastu ning isiku koju saadeti kohale ekipaaž, kes kontrollis olukorda. Kohale jõudnud ekipaaž leidis WC-sse kinnijäänud Stanislavi, kes ei saanud iseseisvalt liikuda. Ekipaaž aitas Stanislavi WC-st välja ning asetas ta voodisse.
12.07.23 | Tütar aitas köögipõrandale kukkunud isa püsti
Türil elava Väino tütar sai infosüsteemilt SMS-teate, et liikumisandur on tuvastanud eaka ebatavalise liikumisrežiimi. Tütar läks seepeale Väinot kontrollima ning avastas, et ta oli kukkunud köögipõrandale. Tütar aitas Väino püsti, muud abi ta ei vajanud.
11.07.23 | Kukkus Valentina
Valentina, kes elab Haabersti linnaosas, kukkus põrandale. Valentinat saabus abistama Viking Security toetuspatrull, kes aitas Valentina püsti. Kiirabi pensionär ei vajanud ning Valentina jätkas igapäevaelu toimetamistega.
11.07.23 | Andur tuvastas eaka ebatavalise liikumisrežiimi
Tartu linnas elava pensionäri Helgi kodus olev Koduandur saatis Helgi tütrele info ebatavalisest liikumisrežiimist. Tütar sai SMS-teate ja läks ema kiiresti kontrollima. Tütar leidis Helgi vannitoast, kus ta oli kukkunud, ning märkas, et Helgi vajas kiirabi abi. Tütar kutsus kohe kiirabi, kes saabusid kiiresti kohale ja osutasid Helgile vajalikku meditsiinilist abi.
05.06.23 | Ninaverejooks peatas Ennu liikumise
Viking Security valvekeskus sai Koduanduri häireteate Tallinna kesklinnas elava Ennu kohta. Kui valvekeskuse patrull koos Kesklinna patrulliga Ennu aadressile kohale jõudis, selgus, et Ennu juures oli juba kohal kiirabibrigaad. Ennul oli halva enesetunde tõttu ninast verd jooksma hakanud. Kiirabibrigaad otsustas Ennu viia Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.