Hiljutised juhtumid

Hiljutised juhtumid annavad ülevaate viimastest sündmustest ja olulistest juhtumitest, mis puudutavad meie tegevust. Oleme kogunud mitmeid lugusid juhtumitest, mis annavad aimu meie tegevuse ulatusest ning kuidas oleme klientidele abi pakkunud.

23.10.24 | Tavapäratu juhtumi näol sai koduanduri abi hoopis klienti külastanud poeg

Vikingi häirekeskusesse jõudis häireteavitus, et kliendi kodus puudus liikumine. Kliendi ega ka lähedasega ei saadud ühendust ja Viking Security patrull sõitis kohale olukorda kontrollima. Kuna patrullil ei õnnestunud korterisse siseneda, siis ei jäänud muud üle, kui kutsuda päästeamet, kes murdis ukse lahti. Asjade kokkulangemisel sai sel korral abi hoopis klienti külastanud lähedane. Nimelt selgus kohapeal, et proua ise magab ja ei teadnud juhtunust midagi. Küll aga oli koridoris poeg pikali maas, sest oli hommikupoolikul kukkunud. Õnnetult oli noormees murdnud ka ribid ega saanud end absoluutselt liigutada. Kohale kutsuti kiirabi, kes mehe kaasa võttis. Klient ise jäi koju ja Vikingi patrull sai lahkuda.

22.10.24 | ennast kukkumisel vigastanud naine viidi emo-sse

Varahommikul sai Viking Security kõne kliendilt, kes oli üksi kodus olles kukkunud. Kohale saadetud patrull leidis naise abitult lebamas, klient ei saanud ise püsti, sest oli kukkudes kahjustanud enda küünarnukke. Kohale kutsutud kiirabi viis proua EMOsse, et korraldada täiendav kontroll. Patrull sulges uksed ja lahkus kliendi juurest.

02.10.24 | ABI SAI ÕHTUL ENNE MAGAMAMINEKUT KUKKUNUD NAISTERAHVAS

Läbi Koduanduri infosüsteemi tuli Vikingi häirekeskusesse liikumatuse häire. Nimelt oli andur tuvastanud, et üksi elav naisterahvas ei ole liikunud. Kohale saadetud patrull leidis kliendi põrandalt pikali. Proua ütles, et oli kukkunud ja ei olnud jõudu ise püsti tõusta. Patrull aitas kliendi püsti, suunas pikali ja andsid ka vett juua. Kontrolliti, et naise tervisega oleks kõik korras ja täiendavat kontrolli klient ei vajanud.

19.09.24 | Naabritel oli tulekahju, mistõttu lähedane oli mures ema tervise pärast

Koduanduriga võttis ühendust üksi Kristiines elava eaka lähedane. Kuna naisterahva naabritel oli olnud tulekahju, siis tütar oli mures kas emaga on kõik hästi ja palus Vikingi patrullil olukorda kontrollima minna. Patrull saadeti kliendi juurde, proua oli ilusti kodus ja ei olnud kahju saanud. Kuna naisterahvas oli hea tervise juures, siis patrull lahkus ja teavitas olukorrast ka lähedast.

20.09.24 | KODUANDUR aitas põrandalt asju korjata, et kliendi liikumine kodus oleks turvalisem

Veidi peale pärastlõunat sai Viking kõne Kesklinnas elavalt proualt. Naisterahvas kurtis, et tal on kodus väga raske liikuda, sest asjad on põrandal ees ja palus patrullil aidata keskkond turvalisemaks muuta. Vikingi patrull sõitis kliendi juurde kohale ja aitas asjad põrandalt korjata ja võimalikud ohtlikud kohad ümber tõsta, et proual oleks lihtsam ja ohutum liikuda. Patrull kinnitas naisterahvale, et alati ei pea midagi juhtuma ja meie oleme õnnelikud, kui saame olukordi ennetada, muutes sellega kliendi elu turvalisemaks.

15.09.2024 | kukkunud naisterahvas vajutas kodunuppu ja sai abi

Vikingi juhtimiskeskus sai ennelõunat häireteavituse. Pirital elav naisterahvas oli kodus kukkunud ja vajutas Kodunuppu. Patrull läks kohale olukorda kontrollima ja otustas kutsuda kliendile ka kiirabi, sest naine kurtis valu jalas.

22.08.24 | nupp polnud kliendi käe peal ja naisterahvas ei saanud kukkumise järel abi kutsuda

Haaberstis elava naisterahvaga juhtus üksi kodus olles õnnetus. Naine oli kukkunud, sugulasi kodus polnud ja nupu olid nad unustanud prouale käele panna. Kohe kui kukkumine aset leidis, tuli kliendile nupp meelde, sai aru, et hetkel seda käel pole ja abi kutsuda ei saa. Abitu naisterahvas muutus juba närviliseks, sest telefon oli samuti kaugel ehk klient jäi abituna üksi põrandale. Õnneliku juhuse tõttu oli naaber klienti külastama tulnud ja aitas proua ilusti püsti. Naine viidi ka haiglasse täiendavatele uuringutele.

12.08.24 | KLIENDI LÄHEDANE TUVASTAS GRAAFIKULT KLIENDI LIIKUMATUSE

Kristiines elava naisterahva kontaktisik võttis Koduanduriga ise ühendust, sest nägi graafikul, et emal liikumine puudus. Palus patrullil kohale minna olukorda kontrollima. Vikingi patrullid läksid koheselt klienti külastama, et olukorda kontrollida. Kohale jõudes avastati, et klient oligi kukkunud ja patrull otsustas kutsuda kiirabi, kes kliendi ka haiglasse viis.

12.08.24 | EMOTSIONAALNE ÖINE KUKKUMISE JUHTUM

Kell üks öösel valmistus üksi elav naisterahvas magama minema, kui äkitselt kukkus magamistoas. Klient kandis kodunuppu, kuid ärevuses unutas selle vajutamise. Varahommikul märkas tütar app.koduandur.ee veebirakendusest ema liikumatust. Kodunaduri andmete analüüs näitas, et liikumist pole. Samuti ei ole näha kodunupu andmetest sammude infot. Kliendi lähedane võttis meiega ühendust. Saatsime klienti abistama Viking security patrulli koos kliendi võtmega. Koduuks oli lukus ja võti seespool ees. Kohale kutsuti Päästeamet, kelle abil siseneti kliendi koju. Tuppa jõudes leiti naine põrandalt. Klient oli teadvusel kuid shokis ja esinesid mäluhäired. Kutsuti kiirabi, kes viis proua haiglasse järelvalve alla. Kahtlustati kahte luumurdu. Tütar tunnistas, et ilma koduanduri infosüsteemita ei oleks ta aimanud vajadust abi otsida. Kahjuks ei suuda inimesed igas olukorras enda hätta sattumisest nupuvajutusega teada anda. Voodi kõrvale vaikselt maha langemist ei tuvasta kodunupu kukkumise andur. Õnneks oli kliendil mõlemad seadmed – nii kodunupp kui ka koduandur. Olukorrast on palju õppida kuid juhtum lahenes hästi.

03.08.24 | Naisterahvas oli üksi kodus kukkunud ja pidi vajutama KODUNUPPU

Tunnike enne keskpäeva vajutas Koduanduri klient häirenuppu. Naisterahvas oli kodus kukkunud ja enam ise püsti ei saanud. Viking Security patrull läks olukorda kontrollima ning kohale jõudes leidsid proua põrandalt pikali. Patrull aitas kliendi püsti ja õnneks oli naisterahvas olenemata kukkumisest hea tervise juures. Täiendavat kontrolli naine ei vajanud ja patrull sai lahkuda.

02.08.24 | klient helistas ja kurtis halva enesetunde pärast

Teise augusti õhtul võttis Vikingi patrulliga ühendust klient Haaberstist. Naisterahvas kurtis, et on halb olla ja vajab abi. Patrull reageeris kõnele ning sõitis kliendi juurde koju. Kohapeal otsustas patrull kutsuda ka kiirabi naise terviseseisundi tuvastamiseks. Kiirabi osutas prouale esmaabi ning seejärel võttis ka endaga kaasa ja klient toimetati erakorralisse meditsiiniosakonda.

02.07.24 | PATRULL KUTSUS KLIENDILE KIIRABI

Teisipäeval lõunapaiku helistas klient ise Vikingi juhtumiskeskusesse, andis teada, et oli kukkunud ja ise enam püsti ei saa. Patrullid reageerisid kohe ning kohale jõudes leiti proua pikali põrandalt. Kui naisterahvas püsti aidati, siis saadi aru, et oleks vaja kutsuda ka kiirabi. Kiirabi viis kliendi endaga kaasa, et teostada täiendav tervisekontroll. Patrull sulges ukse ja lahkus.

JÄLGI MEID!