Hiljutised juhtumid

Hiljutised juhtumid annavad ülevaate viimastest sündmustest ja olulistest juhtumitest, mis puudutavad meie tegevust. Oleme kogunud mitmeid lugusid juhtumitest, mis annavad aimu meie tegevuse ulatusest ning kuidas oleme klientidele abi pakkunud.

12.08.24 | EMOTSIONAALNE ÖINE KUKKUMISE JUHTUM

Kell üks öösel valmistus üksi elav naisterahvas magama minema, kui äkitselt kukkus magamistoas. Klient kandis kodunuppu, kuid ärevuses unutas selle vajutamise. Varahommikul märkas tütar app.koduandur.ee veebirakendusest ema liikumatust. Kodunaduri andmete analüüs näitas, et liikumist pole. Samuti ei ole näha kodunupu andmetest sammude infot. Kliendi lähedane võttis meiega ühendust. Saatsime klienti abistama Viking security patrulli koos kliendi võtmega. Koduuks oli lukus ja võti seespool ees. Kohale kutsuti Päästeamet, kelle abil siseneti kliendi koju. Tuppa jõudes leiti naine põrandalt. Klient oli teadvusel kuid shokis ja esinesid mäluhäired. Kutsuti kiirabi, kes viis proua haiglasse järelvalve alla. Kahtlustati kahte luumurdu. Tütar tunnistas, et ilma koduanduri infosüsteemita ei oleks ta aimanud vajadust abi otsida. Kahjuks ei suuda inimesed igas olukorras enda hätta sattumisest nupuvajutusega teada anda. Voodi kõrvale vaikselt maha langemist ei tuvasta kodunupu kukkumise andur. Õnneks oli kliendil mõlemad seadmed – nii kodunupp kui ka koduandur. Olukorrast on palju õppida kuid juhtum lahenes hästi.

02.07.24 | PATRULL KUTSUS KLIENDILE KIIRABI

Teisipäeval lõunapaiku helistas klient ise Vikingi juhtumiskeskusesse, andis teada, et oli kukkunud ja ise enam püsti ei saa. Patrullid reageerisid kohe ning kohale jõudes leiti proua pikali põrandalt. Kui naisterahvas püsti aidati, siis saadi aru, et oleks vaja kutsuda ka kiirabi. Kiirabi viis kliendi endaga kaasa, et teostada täiendav tervisekontroll. Patrull sulges ukse ja lahkus.

30.06.24 | Šokis naisterahvas vajas koduanduri sekkumist

Šokis naisterahvas vajas abi Mustamäele. Nimelt natukene aega ennelõunat oli proua sattunud intsidenti ja konflikti naabritega. Naisterahvas oli läinud koju tagasi, sattus šokiseisundisse ja paanikasse ning otsustas vajutada Koduanduri häirenuppu. Patrull jõudis kohale juba loetud minutite pärast ning otsustas kliendile kutsuda kiirabi. Patrull viibis kliendi juures kiirabi saabumiseni, kes naisterahvale ka esmaabi osutas.

30.06.24 | vanaproua oli hommikul ärgates voodist kukkunud

Koduandur tuvastas, et Kesklinnas elav proua ei ole oma kodus tavapärastel tundidel liikunud. Hommikul kella kümne paiku sai Vikingi juhtimiskeskus liikumatuse häire, kuna ei saadud kätte ka klienti ennast, saadeti patrull koheselt olukorda kontrollima. Naisterahvas oli hommikul esimese asjana ärgates voodist maha kukkunud ja püsti enam ise ei saanudki. Vikingi patrull aitas proua voodisse tagasi ja kontrolliti, et tervis oleks korras ning olemine hea. Kuna täiendavad abi vaja ei olnudki, sai patrull lahkuda.

25.06.24 | varahommikul Kodunuppu vajutanud kliendile tuli kutsuda kiirabi ja osutada esmaabi

Varajastel hommikutundidel sai Viking Security juhtimiskeskus kodunupu häire. Nuppu oli vajutanud härra, kellel oli hakanud paha ja ise midagi teha ei osanud ega jõudnud. Patrull reageeris koheselt ja sõitis kliendi juurde ning otsustati, et tuleb kutsuda ka kiirabi. Kiirabi osutas kliendile esmaabi, millest täiesti piisas. Jälgiti, et härra enesetunne paraneks ning seejärel patrull ja kiirabi lahkus.

03.06.24 | Päästjad pidid sisenema kliendi koju rõdu kaudu

Mustamäel elava naisterahva juurest jõudis häirekeskusesse liikumatuse häire. Andur ei olnud kliendi kodus liikumist tuvastanud ja kliendi endaga ühendust ei saadud, mille peale kontakteeruti lähedasega, kes ise arvas, et ilmselt loeb proua teises toas raamatut. Kaks tundi hiljem liikumine endiselt puudus ja Vikingi patrull võttis järjepidevalt uuesti kontaktisikuga ühendust, kes palus patrullil siis olukorda kontrollima minna. Viking Security meeskond ei pääsenud kliendi juurde sisse, sest koduuks oli riivlukuga suletud. Patrull kutsus välja kiirabi ning päästjad, kes ronisid rõdu kaudu korterisse. Naisterahvas istus köögi põrandal, omal käel püsti ei tõusta ei suutnud. Klient oli küll teadvusel ja kontaktne kuid väga hästi ümbritsevast aru ei saanud. Kiirabi otustas naise haiglasse kontrolli viia. Patrull andis kliendile kaasa koduvõtmed ning lahkus ise, lukustades uksed.

31.05.2024 | verise peahaavaga proua viidi haiglasse

Reede õhtupoolikul sai Vikingi häirekeskus nupulevajutuse teate. Kuna telefoniteel kliendiga ühendust ei saadud, sõideti kohale olukorda kontrollima. Patrullide saabumisel avastati, et naisterahvas oli kodus kukkunud ja lebas maas verise peahaavaga. Kohale kutsuti kiirabi, kes osutas prouale esmaabi kuid seejärel viidi ta siiski haiglasse. Peale kiirabi lahkumist sulgeti uks ja teavitati juhtumist ka kliendi poega.

31.05.24 | KODUANDUR AITAS TEADMATUSE MUREST ÜLE SAADA

Koduanduriga võttis ühendust Kristiines elava naisterahva kontaktisik, kes ise viibib Eestist eemal. Tütar kasutas app.koduandur.ee infosüsteemi ja oli mures, et ema oli kell 6 hommikul liikunud aga peale seda jäi paus sisse. Vikingi patrull analüüsis kontol toimuvat ning võttis ühendust ka kliendi endaga. Kontole oli just liikumine tekkinud ja proua andis teada, et oli elutuppa magama jäänud. Tuletasime kontaktisikule meelde, et Viking Security number on avatud ööpäeva ringselt, et lisaks Koduanduri tööle on võimalik sinna ka hätta sattumisel helistada. Hingerahu tekitas lisaks veel, et ka Vikingi reageerimine kliendi koju on ööpäevaringne. Olukord lahenes kiirelt ja südamerahu sai tütrele tagatud.

27.05.24 | KLIENDI KÕNE viking security valvekeskusesse 

Esmaspäeva ennelõunat sai Viking Security häirekeskus liikumatuse häire. Võtei ühendust kliendi kontaktisikuga, kes palus oma ema vaatama minna. Kohale saadeti kaks patrulli, kes läksid naisterahva olukorda kontrollima. Kliendini jõudes tuli välja, et proua oli teel vannituppa kukkunud ja iseseisvalt enam püsti ei saanud. Kahjuks ei vajutanud klient Kodunuppu, mis tal küll tegelikult olemas oli aga parasjagu ta seda ei kandnud ja käeulatuses nuppu ei olnud. Patrullid aitasid abivajaja püsti ja osutati esmane kontroll, kiirabi ega täiendavat kontrolli ta ei vajanud. Vikingi patrull jäi veel kliendi juurde mõneks ajaks, et hoida enesetundel silma peal. Lisaks testiti ka häirenuppu, mis töötas ilusti ja tehti prouale meeldetuletus, et nuppu tuleks kanda. Nupulevajutuse puhul oleks patrull saabunud oluliselt kiiremini. 

19.05.24 | häirenupp aitab ennetada ka tõsisemaid vigastusi

19.05 lõunal sai Viking Security häirekeskus Kodunupu häire. Meesterahvas oli nuppu vajutanud, sest ei suutnud enam ise toolilt püsti tõusta. Üksi proovides kartis, et võib väga halvasti kukkuda ja otsustas nuppu vajutada. Viking reageeris häireteavitusele ja saatis patrulli härra juurde. Klient aidati püsti, saadeti voodini ja kontrolliti veidi aega enesetunnet, et tagada kindlustunne. Täiendavat abi klient ei soovinudki ja patrull võis lahkuda.

18.05.24 | Kodunuppu vajutanud klient vajas esmaabi

Vikingi häirekeskus sai peale südaööd Kodunupu häire. Naisterahvas oli veidi enne kella ühte kodus kukkunud ja seeläbi endale ka viga teinud. Kohale saadeti patrull, kes leidis verise käega naisterahva pikali maast. Patrull helistas kohe kiirabisse, kes küll toetas esmaabil, kuid ise sekkuma ei pidanudki. Proual aidati haav kinni katta, suunati tagasi voodisse ja kontrolliti enesetunnet. Mõne aja möödudes, kui oldi kindlad, et tervis on kontrolli all, Vikingi patrull lahkus.

04.05.24 | NUPPU VAJUTANUD KLIENT VIIDI VIKINGI ABIGA HAIGLASSE

Laupäeva öösel tuli Vikingi häirekeskusesse Kodunupu häire. Naisterahvas oli kodus õnnetult kukkunud ja vajas abi. Kliendi juurde saadeti patrull, kes osutas prouale esmaabi. Siiski tuli kohale kutsuda ka kiirabi, kes kliendi edasi haiglasse viis. Patrull sulges kiirabi lahkumisel ukse ja lahkus.

JÄLGI MEID!